FAQ

Hvorfor handle hos Epicelegance.dk?

I vores online butik er vi dedikeret til at give dig de bedste produkter, som skaber mest værdi for dig. I vores lille team stræber vi efter at tilbyde højkvalitets produkter, smart design og funktionalitet. Vi tilbyder rådgivning og vejledning i brug af vores produkter, så skulle du have spørgsmål, så send dem endelig til info@epicelegance.dk. Vi svarer inden for 24 timer (1 arbejdsdag). Vores engagement i din tilfredshed driver os til, konstant at undersøge og finde de bedste løsninger til at opfylde vores kunders behov.

 

Hvor lang er leveringstiden? 

3 - 10 dage. Vi bestræber os på så kort leveringstid som muligt. 

Hvor sender I fra? 

Vi har indrettet et lille lager i vores hjem i Frederiksværk, hvor vi pakker og sender vores varer, da vi er et ny-opstartet firma. Dette gør det også nemmere for os at sikre, at kvaliteten er i top, når produktet bliver sendt afsted. Der vil dog kunne forekomme produkter som sendes direkte fra vores leverendør da vi i opstartsfasen følger udbud og efterspørgsel.

Har I tilfredshedsgaranti? 

Ja, det har vi. Hvis du ikke er tilfreds - så får du pengene tilbage! Uden at vi skal stille dig nogen som helst spørgsmål - det kalder vi for 100 % tilfredshedsgaranti. Du udfylder vores kontaktformular og informerer os, pakker varen forsvarligt ind igen, påsætter den medfølgende retur-label og aflevere varen i en DAO pakkeshop.
Produktets tilstand har en betydning: Læs mere under handelsbetingelser

Lever produkterne hos Epicelegance.dk op til det de lover? 

Alle vores produkter lever 100% op til det vi lover. Skulle du, mod forventning, opleve at dette ikke er tilfældet, så tag omgående kontakt til os, enten pr. mail, eller via kontaktformularen, så vi kan finde frem til en løsning. Vores overordnede fokus er, at sprede glæde og hygge og det er naturligvis ikke foreneligt, med en dårlig oplevelse hos kunden. Derfor går vi “all in”, for at sørge for at alle får en god oplevelse, når de handler hos os. 

Link kopieret